Tietoa yhdistyksestä

Lotta ja Annikka kirppiksellä myymässä

Pikku Huopalahden paikallisyhdistys toimii reilun 300 jäsenen ja muutaman hallitusaktiivin voimin Pikku Huopalahden alueella. Yhdistyksemme järjestää suosittua muskaria, mahdollisuuksien mukaan myös perhekahvilan ja osallistuu tapahtumiin lapsiperheille Pikku Huopalahden alueella muiden toimijoiden ohella.

Toimimme pääsääntöisesti vapaaehtoisvoimin. Kaipaammekin lisää aktiivisia henkilöitä mukaan toimintamme jatkumisen takaamiseksi.

Jos siis kiinnostuit MLL-toiminnasta harrastuksena, olethan yhteydessä meihin, olet lämpimästi tervetullut iloiseen joukkoomme! Siinä sivussa saat uusia ystäviä ja tuttavia sekä mahtavia onnistumisen hetkiä tapahtumia järjestäessä. Yhdistyksen hallituksen jäsenet sekä aktiiviset jäsenet pääsevät myös mukaan liiton järjestämiin koulutuksiin ja tapahtumiin omien toiveidensa mukaisesti.

MLL Pikku Huopalahti on yleishyödyllinen yhdistys, joka ei ole alv-velvollinen (alv 0%).